تقدیر از 20 دستگاه شایسته تقدیر ویژه در حوزه نماز در همدان
کد خبر: 3921687
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

تقدیر از 20 دستگاه شایسته تقدیر ویژه در حوزه نماز در همدان

کارشناس ارزیابی ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: سال گذشته ۲۰ دستگاه در استان شایسته تقدیر ویژه شدند که به زودی از آنها تجلیل خواهد شد.

تقدیر از 20 دستگاه شایسته در حوزه نماز در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام شاکری، کارشناس ارزیابی ستاد اقامه نماز استان همدان، صبح امروز، 18 شهریور ماه در نشست فصلی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان همدان گفت: این مجموعه همواره وظیفه نظارت و ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در حوزه نماز را برعهده دارد.
وی با اشاره به اینکه ۲ سالی است برنامه‌های اجرایی دستگاه‌ها در حوزه نماز از طریق سامانه سجاده انجام می‌شود، افزود: ۴۲۰ دستگاه در سطح استان وارد سامانه سجاده شده‌اند که از این تعداد ۷۴ دستگاه به طور کامل برنامه‌های خود را در این سامانه بارگذاری کرده‌اند، امتیاز استان همدان در کشور در این حوزه نیز رتبه پنجم است.
شاکری اشاره ای به نحوه امتیازدهی داشت و ابراز کرد: تشکیل هیئت ارزیاب عملکرد دستگاه در حوزه نماز، اجرای برنامه‌های ابلاغی به دستگاه‌ها، بارگذاری برنامه‌های دستگاه در سامانه سجاده، حضور در دوره‌های آموزشی و ...در امتیازدهی به دستگاه‌ها موثر است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۰ دستگاه در استان شایسته تقدیر ویژه شدند، گفت: سال گذشته ۳ دستگاه در حوزه علمی و پژوهشی ، ۲ دستگاه در بخش مدیریتی و قضایی، ۱۰ دستگاه در حوزه تولیدی و عمرانی و ۴ دستگاه در حوزه رفاهی و اجتماعی شایسته تقدیر شد.
کارشناس ارزیابی ستاد اقامه نماز استان همدان ابراز کرد: از میان دستگاه‌های بانکی، یک دستگاه واز میان نهادهای صنفی نیز یک دستگاه شایسته تقدیر شدند که به زودی از همگی آنها تقدیر خواهد شد.
وی اشاره‌ای به امتیازات در ارزیابی‌ دستگاه‌ها داشت و گفت: دستگاه‌هایی که امتیاز آنها در عملکرد ارزیابی بین هزار تا 900 باشد، شایسته تقدیر ویژه خواهند شد، امتیاز 800 -900، شایسته تقدیر، 600 تا 800، قابل قبول و کمتر از 600 تذکر است که در استان همدان، 8 دستگاه به امتیاز کمتر از 600 و 7 دستگاه نیز عدم ارائه گزارش داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha