برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در مساجد ملایر
کد خبر: 3977896
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در مساجد ملایر

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اعلام ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در این شهرستان، گفت: با توجه به اینکه دهه کرامت امسال با انتخابات سرنوشت‌ساز 28 خردادماه هم‌زمان شده است، در بیش از 30 مسجد شهرستان نشست‌های بصیرت‌افزایی با هدف انتخاب اصلح و حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات برگزار شد.

برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت با موضوع انتخابات در 30 مسجد ملایرحجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی ملایر با همکاری سایر نهادها و ادارات برنامه‌های مختلفی را در دهه کرامت در دست اجرا دارد.

وی از برگزاری اجتماع مداحان و مسئولان هیئت شاخص شهرستان با حضور نمایندگان مجلس در دهه کرامت خبر داد و افزود: این برنامه نیز همراه با برنامه‌های متنوع، بصیرت‌افزایی برای حضور حداکثری در انتخابات و سخنرانی و... همراه است.

نجفی با اشاره به برگزاری برنامه جشن رأی اولی‌ها در پنج نقطه شهرستان ملایر، بیان کرد: این مراسم‌ نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور پرشور رأی اولی‌ها در 24 خردادماه برگزار شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر همچنین از برگزاری مراسم جشن و شادی در مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان در دهه کرامت خبر داد و تصریح کرد: تولید محتوای رسانه‌ای در فضای مجازی در حوزه‌های مختلف شامل بصیرت‌افزایی، آشنایی با شخصیت بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع)، ختم صلوات، بارگذاری برنامه‌های دینی، احادیث، مسابقات و... از جمله‌ برنامه‌های دهه کرامت از سوی اداره تبلیغات اسلامی ملایر است.

نجفی برگزاری مسابقات با اهدای جوایز ویژه دختران، اهدای جوایز برگزیدگان مسابقات قرآنی ماه رمضان، ویژه‌برنامه‌های جشن در مناطق مختلف شهرستان با همکاری هیئت‌های مذهبی و... را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در ملایر برشمرد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به اعزام مبلغان به مناطق مختلف این شهرستان، اظهار کرد: این مبلغان نیز در مناطق شهری و روستاهایی با هدف تبیین شخصیت حضرت معصومه(س) و حضرت رضا(ع) سخنرانی، پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی و برگزاری مراسم‌ جشن و... به مناطق مختلف شهرستان اعزام شده‌اند.

وی سخنرانی ائمه جماعت در 40 مسجد شهرستان با موضوع دهه کرامت و... را نیز از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در ملایر برشمرد.

نجفی با بیان اینکه دهه کرامت امسال با انتخابات سرنوشت‌ساز 28 خردادماه همزمان شده است، گفت: در بیش از 30 مسجد شهرستان نیز نشست‌های بصیرت‌افزایی با حضور مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هدف انتخاب اصلح و حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات برگزار شد.

انتهای پیام
captcha