راه‌حل گلایه، قهر با صندوق رأی نیست
کد خبر: 3978270
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

راه‌حل گلایه، قهر با صندوق رأی نیست

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌حل گلایه قهر با صندوق رأی نیست، چراکه حضور کمرنگ در انتخابات دشمن را امیدوار می‌کند.

راه حل گلایه قهر با صندوق رأی نیستبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، 28 خردادماه با حضور در ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در این رویداد ملی قرار است چند دقیقه وقت بگذاریم و پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و این چند دقیقه سرنوشت‌ساز، چهار سال آینده کشور را تعیین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مردم گلایه‌هایی دارند که به حق است، یادآور شد: ایران 7 درصد منابع و یک درصد جمعیت جهان را دارد و مردم نباید چنین شرایط اقتصادی و معیشتی را داشته باشند و با فقر دست و پنجه نرم کنند اما راه بروز دادن این گلایه قهر با صندوق نیست؛ چراکه دشمنان ملت در کمین هستند و اگر حضور کمرنگ باشند دشمن را امیدوارتر می‌کند و از همین الان آماده ضربات سنگین تر به کشور هستند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان زنجان رأی به کاندیدای اصلح را راهکار نشان دادن گلایه‌ها دانست و گفت: مردم ما مؤمن و با بصریت هستند و حضور حداکثری و با رأی بالا به کاندیدای اصلح قدرت و پشتوانه کشور را تضمین خواهند کرد تا منتخب مردم شجاعانه با مفاسد برخورد کند و کارآمدی لازم برای حل مشکلات را داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید فرصت را مغتنم بشمارند و به خاطر خون شهدا پای صندوق‌های رأی حاضر شود، تصریح کرد: مردم باید بدانند راه حل مشکلات کشور از صندوق رأی می‌گذرد و مشارکت حداکثری ظرفیت بیشتری را برای اقتدار کشور فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: ما به عنوان امانتداران مردم درصدد هستیم با نظارت قوی و دقیق از آرای مردم صیانت کنیم و حقی از مردم ضایع نشود. انجام تخلف را تضییع حق مردم می‌دانیم با چشمانی تیز عملکرد دستگاه‌های مختلف و هیئت‌های اجرایی را رصد می‌کنیم. اگر تخلفی ببینیم همین امروز برخورد می ‌کنیم و حتی بعد از انتخابات نیز بسته به نوع تخلف به نهادهای قضایی معرفی می‌شوند.

شجاعی با اشاره به اینکه دستگاه احراز هویت در برخی شعب اختلال داشت، اظهار کرد: تذکرات لازم شده که مشکل حل شود و مسئولان در اسرع وقت تلاش دارند مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام
captcha