انتخابات، قدرت داخلی و خارجی ایران را افزایش می‌دهد
کد خبر: 3978286
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

انتخابات، قدرت داخلی و خارجی ایران را افزایش می‌دهد

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در انتخابات قدرت داخلی را افزایش می‌دهد و در مراودات بین‌المللی نیز تأثیرگذار است.

انتخابات قدرت داخلی و بین‌المللی ایران را افزایش می‌دهدبه گزارش ایکنا از زنجان، البرز حسینی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، 28 خردادماه با حضور در ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت است و تجربه 43 ساله انتخابات در کشور ما نشان می‌دهد مردم نقش تعیین‌کننده‌ای در فرآیندهای مختلف کشور داشتند.

وی با اشاره به تجربیات سرنوشت‌ساز ادوار مختلف انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا ابراز کرد: ما با انتخاب افراد سرنوشت امور را به منتخب مردم می‌سپاریم.

این نماینده با بیان اینکه این انتخابات از دو منظر حائز اهمیت است، تصریح کرد: مردم یک روز در انتخابات شرکت می‌کنند اما تأثیر این مشارکت برای سال‌ها در کشور باقی می‌ماند و اگر مردم ادوار گذشته انتخابات را بسنجد متوجه این تأثیرگذاری می‌شوند.

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات نه تنها قدرت داخلی را قوت می‌بخشد و پشتوانه مردمی برای حل مشکلات را بیشتر می‌کند، قدرت بین‌المللی را نیز سامان می‌بخشد و در مراودات بین‌المللی تأثیرگذار است. انتخابات پرشور با انتخاب اصلح سبب می‌شود که نحوه برخورد دیگر کشورها با ایران در خور شان جمهوری اسلامی باشد.

حسینی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر، یادآور شد: مردم در این انتخابات نیز باید بر انتخاب افرادی که اشرافیت به موضوع و کارها دارند، توجه کنند. شورا پارلمانی محلی و جایگاه تصمیم‌گیری برای زندگی افراد در زندگی روزمره شهری و محیطی است به همین دلیل باید با شناخت کامل انتخاب انجام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: امید است با انتخاب اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا جامعه به سمتی برود که مشکلات موجود در آن حل شده و چالش‌های مردم از جنبه اقتصادی و معیشتی گرفته تا مشکلات فرهنگی برطرف شود.

انتهای پیام
captcha