حضور کاروان خورشید در ملایر
کد خبر: 3979240
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
همزمان با دهه کرامت؛

حضور کاروان خورشید در ملایر

بیش از 12 عنوان برنامه هم‌زمان با حضور کاروان زیر سایه خورشید در ملایر انجام شد.

حضور کاروان خورشید در ملایربه گزارش ایکنا از همدان، چند سالی است هم‌زمان با فرخنده میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) تا میلاد با سعادت امام رضا(ع) شاهد حضور خدام آستان قدس رضوی و حرم مطهر امام رئوف و مهربانی‌ها ثامن‌الحجج در شهرهای مختلف کشور و حمل پرچم آستان مقدس امام رضا(ع) هستیم.

حضوری که با قدوم خود فضای حرم امام رضایی را در سراسر کشور عطرآگین می‌کند و برای آرزومندانی که این روزها دلشان برای بهشت مردم ایران مشهد مقدس پر می‌زند لمس و بوسه زدن بر پرچم آستان قدس پنجره فولاد را تداعی می‌کند.

شش تن از خدام امام رضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید میهمان مردم ملایر شدند و شهر ملایر از عطر امام مهربانی‌ها مملو شد و برنامه‌های بسیاری خوبی در سطح شهر با حضور این خدام انجام شد.

در ابتدای مسیر خدام امام رضا(ع) با استقبال گرم مردم ازندریان مواجه شدند که از ساعت‌ها پیش با سینی‌های تزئین‌ شده آب و اسپند منتظر قدوم خدام آستان عشق بودند تا عطر امام خوبی‌ها را از نزدیک استشمام کنند.

بعد از استقبال مردم از کاروان زیر سایه خورشید، خدام با حضور بر مزار مطهر شهدای این شهر یک بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند و با نثار گل، میلاد امام رضا(ع) را نیز به شهیدان این خطه شهیدپرور تبریک گفتند.

در ادامه کاروان زیر سایه خورشید به شهر واقفان خیراندیش جهان شهر ملایر رسید تا با حضور در ستاد مقابله با کرونا‌ی شهرستان ملایر و تقدیر از فرماندار و اعضای ستاد خستگی روزهای انتخابات را با این حضور سبز از تن آن‌ها بیرون بردند.

حضور کاروان زیر سایه خورشید در دفتر امام‌جمعه شهرستان ملایر و تقدیر از مدافعان حرم ملایری از دیگر برنامه‌های خدام رضوی در دهه کرامت بود.

در ادامه خدام کاروان خورشید در گلزار شهدای بهشت هاجر ملایر حضور یافتند و ضمن فاتحه و نثار گل به شهدای والامقام آرمیده در گلزار شهدا از جهادگران گمنام سلامت (کادر بهشت هاجر از جمله غسالان و...) تقدیر کردند.

حضور کاروان در دانشگاه آزاد اسلامی دیدار با چهره‌های علمی شهرستان و غبارروبی مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه آزاد نیز از دیگر برنامه‌های این کاروان در شهر ملایر بود.

دیدار با خانواده سرداران شهید ملایر با حضور در منزل سردار شهید حسن تاجوک و سردار شهید عبدالله عابدینی از دیگر برنامه‌های خدام رضوی بود.

در ادامه حوزه علمیه خواهران ملایر میزبان حضور کاروان زیر سایه خورشید در جشن میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت بود.

حضور خدام رضوی در امامزاده عبدالله و غبارروبی مضجع شریف این بقعه متبرکه نیز فضایی معنوی دیگری بود که با حضور خدام در این مکان مقدس انجام شد، در ادامه خدام کاروان زیر سایه خورشید میهمان جشن مردمی زیر سایه خورشید در پارک سیفیه شدند و اشک شوق بر دیدگان مردم جاری شود.

این برنامه نیز که به همت هیئت مشتاقان کربلا و شبکه جوانان رضوی و با همکاری شهرداری و... برگزار شد با برنامه‌های متنوع توزیع بسته‌های متبرک امام رضایی، مداحی و سخنرانی و... همراه بود.

یادآور می‌شود، بیش از 12 عنوان برنامه هم‌زمان با حضور کاروان زیر سایه خورشید در ملایر انجام شد.

حضور کاروان خورشید در ملایر

حضور کاروان خورشید در ملایر

حضور کاروان خورشید در ملایر

 

انتهای پیام
captcha