رونمایی از دو کتاب در ملایر همزمان با دهه کرامت
کد خبر: 3979255
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

رونمایی از دو کتاب در ملایر همزمان با دهه کرامت

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر با اعلام برنامه‌های این اداره از رونمایی دو کتاب همزمان با دهه کرامت خبر داد.

رونمایی از دو کتاب در ملایرسیدمهدی آخشیک، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه همزمان با دهه کرامت برنامه‌های مختلفی در سطح کتابخانه‌های عمومی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مسابقه نقاشی به‌مناسبت روز دختر در کتابخانه علامه جعفری کهکدان و نمایشگاه کتاب در کتابخانه شهید ترکاشوند روستای نازول از جمله برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی ملایر بوده است.

وی نشست مشترک کتابخوان کتابخانه‌های علامه مجلسی و دانشجو با حضور کتابداران و جمع‌خوانی کتاب برای کودکان در کتابخانه علامه مجلسی و نشست مجازی حضور حداکثری در انتخابات با عنوان لبیک در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای اسلامی را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در ملایر از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی برشمرد.

آخشیک نمایشنامه‌خوانی در کتابخانه بهشتی با همکاری کتابداران شهرستان و رونمایی از چند کتاب را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در ملایر از سوی این اداره برشمرد و تصریح کرد: کتاب «نگاهی به شهر کهن سامن»، به نویسندگی فاطمه انوری در محل اقامتگاه بوم‌گردی شهر پنهان سامن (عمارت حسینی) 31 خردادماه رونمایی شد و رونمایی از کتاب «سقف کوتاه سقف بلند» اثر محمد احمدوند همزمان با روز میلاد امام رضا(ع) امروز اول تیرماه در کتابخانه علامه امینی شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پخش زنده این برنامه از صفحه اینستاگرام اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر به نشانی malayerlibrarian@ انجام می‌شود.

آخشیک یادآور شد: همچنین در این هفته در کتابخانه‌ها نمایشگاه‌های کتاب مرتبط با سیره و شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) و معرفی کتاب و قصه‌گویی در فضاهای مجازی و کانال‌های کتابخانه‌های شهرستان برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha