رونمایی از المان شهدای خلبان در ملایر
کد خبر: 3998178
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴

رونمایی از المان شهدای خلبان در ملایر

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از رونمایی المان شهدای خلبان در ورودی این شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

رونمائی از المان شهدای خلبان در ملایرمحمدابراهیم مرادی، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه شهرستان ملایر بیش از یک هزار و ۲۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: دو تن از شهدای این شهرستان از شهدای مدافع حرم هستند.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای بیان ایثارگری‌ها و دلاوری‌های شهدا و رزمندگان برای مردم به‌ویژه نسل جوان است، افزود: در این زمینه برگزاری برنامه‌های مختلف می‌تواند در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و روزهای هشت سال دفاع مقدس تأثیرگذار باشد.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید شهرستان در هفته دفاع مقدس، گفت: غبارروبی گلزار شهدا هم‌زمان با سراسر کشور با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا از جمله برنامه‌های این نهاد در هفته دفاع مقدس است.

وی دیدار با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و همچنین دیدار با مسئولان ادارات را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر هفته دفاع مقدس دانست و گفت: با توجه به شرایط کرونا برنامه‌های امسال به‌صورت محدودتر خواهد بود.

مرادی از افتتاح المان شهدای خلبان ملایر در ورودی این شهرستان از سمت اراک خبر داد و تصریح کرد: این المان با همکاری شهرداری ساخته شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر تنها شهرستانی است که ۹ خلبان شهید دارد، گفت: این افتخار بزرگی برای شهرستان ملایر است و با افتتاح این المان کمترین کار را در قبال شهدای خلبان داریم.

مرادی بیان کرد: با همکاری سایر ادارات و نهادها از جمله سپاه و نیروی انتظامی برگزاری صبحگاه مشترک، برنامه‌های فرهنگی، یادواره‌ها و... برنامه‌هایی برای هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام
captcha