ورود کمیته امداد در ابتدای شیوع کرونا بسیاری از مشکلات را مرتفع کرد
کد خبر: 4015067
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲

ورود کمیته امداد در ابتدای شیوع کرونا بسیاری از مشکلات را مرتفع کرد

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه کمیته امداد با کمک به‌ موقع خود به محرومان باری را از دوش آن‌ها بر می‌دارد، گفت: در عصر حاضر هم با توجه ‌به بیماری کرونا اگر کمیته امداد ورود پیدا نمی‌کرد قطعاً با مشکلات بی‌شماری مواجه می‌شدیم.

سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه همدانبه گزارش ایکنا از همدان، مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، امروز، 30 آبان‌‌ماه در گردهمایی مدیران امدادگر بسیجی این استان، اظهار کرد: هدف ما این است که با تفکر بسیجی تولید قدرت کنیم و فضایی بسازیم که روح جهاد در آن موج بزند.

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از سه استراتژی به دنبال براندازی انقلاب اسلامی است، افزود: فروپاشی، افزایش میدان نفوذ، از خاصیت انداختن انقلاب اسلامی از جمله این موارد است.

جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) همدان با اشاره به نقش مهم کمیته امداد در دوران دفاع مقدس، گفت: کمیته امداد از همان روزهای دفاع مقدس در کنار مردم بوده است، اقدامات و حمایت‌های کمیته امداد در دوران جنگ و جبهه بسیار ارزشمند است.

وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد با کمک به‌موقع خود به محرومان باری را از دوش آن‌ها بر می‌دارد، افزود: در عصر حاضر هم با توجه ‌به بیماری کرونا اگر کمیته امداد ورود پیدا نمی‌کرد قطعاً با مشکلات بی‌شماری مواجه می‌شدیم. در این راستا می‌توان به رزمایش کمک مؤمنانه، حمایت از دست‌فروش‌ها و کاسبان اشاره کرد و به‌ جرئت می‌توان گفت که در این دوران هیچ نهادی همانند کمیته امداد به فکر معیشت و نگران مردم نبود.

جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) همدان با بیان اینکه باید بر روی استحکام شخصیت درونی خود کار کنیم و اعتماد به‌ نفس داشته باشیم، گفت: تفکر انقلابی و بسیجی در نسل امروزی ریشه دوانده است، اقداماتی که جوانان در عصر حاضر انجام می‌دهند کمتر از عملکرد و اقدامات بسیجیان در عملیات کربلای 5 نیست.

فرجی بیان کرد: گرچه نسل حاضر از لحاظ تیپ و ظاهر با جوانان نسل‌های گذشته تفاوت دارند اما ایمان و تفکرات آن‌ها بسیجی و انقلابی است و میزان مشاهدات میدانی نشان‌دهنده آن است که 85 درصد جوانان حاضر در جبهه در دوران دفاع مقدس مجرد بودند این در حالی است که 90 درصد جوانان مدافع حرم متأهل بوده و صاحب حداقل یک فرزند هستند که این امر نشان‌دهنده ایمان و اعتقاد قلبی نسل جدید است.

وی افزود: در جامعه امروزی نیاز به افرادی داریم که در صورت نیاز، عاشورایی عمل‌ کرده و جهادگران در عصر حاضر ثابت کردند که مردم میدان هستند و در صورت نیاز حاضر هستند که از جان و مال خود بگذرند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه برای صیانت از نظام نیاز به مشارکت مردمی داریم، مطرح کرد: همان‌طور که می‌دانید جهاد در دوران صلح سخت‌تر از دوران جنگ است در جامعه امروزی اگر مجاهد و رزمنده باشیم مهم است.

فرجی گفت: آزادسازی حلب در دهه 90 هزاران برابر سخت‌تر از آزادسازی خرمشهر در دهه 60 بود که این توسط جوانان رزمنده انقلابی رخ داد.

انتهای پیام
captcha