چهارمین کتاب انتشارات جهاددانشگاهی همدان منتشر شد
کد خبر: 4019464
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

چهارمین کتاب انتشارات جهاددانشگاهی همدان منتشر شد

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان از انتشار چهارمین کتاب در واحد انتشارات جهاددانشگاهی شعبه همدان خبر داد.

فاطمه عزیزی هرمز معاون فرهنگی جهاد دانشگاهیفاطمه عزیزی هرمز، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: سازمان انتشارات جهاددانشگاهی شعبه همدان با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون موفق به دریافت هفت فیپا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده و تاکنون چهار کتاب چاپ شده است.

وی افزود: مابقی کتاب‌ها نیز در نوبت چاپ قرار داشته همچنین تعداد دیگری از کتاب‌ها در مرحله داوری، ویراستاری ادبی و صفحه‌آرایی قرار داشته که به محض تکمیل و اتمام مراحل برای دریافت مجوز فیپا به وزارتخانه ارسال می‌شود.

عزیزی هرمز به چهارمین کتاب منتشر شده در جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: این کتاب با عنوان «آموزش کشاورزی برای جهان در حال تغییر» با ترجمه خلیل میرزایی و مرجان سپه‌پناه به نویسندگی جیمزال ابلینگر به چاپ رسیده است.

وی گفت: سازمان انتشارات جهاددانشگاهی شعبه همدان کتاب‌های علمی و با کیفیت را چاپ می‌کند و کتاب‌هایی که فاقد ارزش علمی باشند و از نگاه داور قابلیت چاپ نداشته باشند، به مؤلف برگردانده می‌شود و برخی کتاب‌ها نیز در مرحله داوری به مؤلف برگردانده شده است.

عزیزی هرمز در پایان بیان کرد: اساتید و جامعه دانشگاهی در صورتی که کتابی آماده چاپ داشته باشند می‌توانند با شماره 08138380571 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha