کنگره ملی «مصلح شرق» در اسدآباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4041297
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
روزهای 18 و 19 اسفندماه

کنگره ملی «مصلح شرق» در اسدآباد برگزار می‌شود

کنگره ملی سیدجمال‌الدین اسدآبادی با عنوان «مصلح شرق» با حضور دو تن از وزیران و معاون رئیس‌جمهور طی روزهای 18 و 19 اسفدماه در شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

کنگره مصلح شرق کنگره سید جمال اسدآبادیبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی کنگره ملی سیدجمال‌الدین اسدآبادی، کیومرث حیدری، سخنگوی دومین کنگره سیدجما‌ل‌الدین  اسدآبادی از برگزاری کنگره ملی «مصلح شرق» در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این کنگره در روزهای 18 و 19 اسفندماه جاری در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری همایش علمی و سخنرانی استادان دانشگاهی در محل دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی، رونمایی از نرم‌افزارهای مربوط به زندگی سید جمال‌الدین، مقالات و کتب مختلف موجود در دانشگاه سیدجمال و همچنین رونمایی از شجره‌نامه سیدجمال‌الدین اسدآبادی بخشی از برنامه‌های این رویداد است.

حیدری افزود: سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در روز 19 اسفند در این مراسم سخنرانی خواهد کرد. سخنرانی وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و علوم و تحقیقات و فناوری از دیگر برنامه‌های این کنگره ملی است.

سخنگوی دومین کنگره سیدجما‌ل‌الدین اسدآبادی تصریح کرد: پخش کلیپ‌های مرتبط به سیدجمال‌الدین و آیت‌الله خسروشاهی، بازدید از زادگاه سیدجمال‌الدین، تشکیل جلسه بنیاد سیدجمال‌الدین اسدآبادی در محل فرمانداری اسدآباد و بازدید از دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی با حضور وزرا از دیگر برنامه‌های کنگره به‌شمار می‌آید.

انتهای پیام
captcha