مراسم بزرگداشت امامزادگان در بقاع شاخص همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4062237
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

مراسم بزرگداشت امامزادگان در بقاع شاخص همدان برگزار می‌شود

معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه همدان بیان کرد: مراسم بزرگداشت امامزادگان همراه با هشت عنوان برنامه در 10 بقعه شاخص استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدانحجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت امامزادگان همراه با هشت عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت در 10 بقعه شاخص استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم سخنرانی، مولودی‌خوانی در جهت بصیرت‌افزایی در زمینه امامزادگان، برگزاری مراسم قرار دوازدهم، ایستگاه‌های صلواتی، مراسم جشن از جمله این برنامه‌هاست که این برنامه‌ها در شهرستان همدان در امامزاده عبدالله، امامزاده یحیی و شاهزاده حسین(ع)، امروز، 16 خردادماه برگزار خواهد شد.

حسینی از توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی به افراد نیازمند خبر داد و گفت: این بسته‌ها در قالب چهارمین دوره قرار دوازدهم در شهرستان نهاوند توزیع شد که از محل خیرین و بخشی از آن نیز از محل درآمد موقوفات تأمین شد.

معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، قند و... بود که ارزش ریالی آنها ۵۰۰ هزار تومان برآورد شد. برگزاری مراسم ایستگاه صلواتی در شهرستان ملایر و همدان از محل منابع خیرین و درآمد بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

انتهای پیام
captcha