مشکلات همدان با وجود نیروهای کارآمد و جوان قابل حل است + عکس
کد خبر: 4073970
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲

مشکلات همدان با وجود نیروهای کارآمد و جوان قابل حل است + عکس

رئیس‌جمهور بیان کرد: با وجود نیروی انسانی کارآمد، جوان و تحصیل کرده در همدان، بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود و جمع‌بندی‌هایی که در استان انجام شده در شورای اداری استان به اطلاع مردم خواهد رسید.

حجت الاسلام رئیسیبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان، امروز، ششم مردادماه در سی‌امین سفر استانی خود در فرودگاه همدان با بیان اینکه همدان استانی تاریخی و تمدنی است، اظهار کرد: این استان یادآور رشادت‌های رزمندگان دلیری است که وجود هشت هزار شهید و بیش از ۲۷ هزار جانباز و ایثارگر گواه آن است.

وی افزود: استان همدان مهد عالمان، حکیمان، شاعران و فرزانگان بزرگی است که نه تنها استان بلکه کشور ایران و جهان اسلام در پرتو وجود آنها همواره فیض برده و تأثیرگذار بوده است.

رئیسی تصریح کرد: استان همدان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه کشاورزی، گردشگری، معدنی دارد که همه آن‌ها قابل توجه است، اما این ظرفیت‌ها با موانع و مشکلاتی مواجه هستند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: با وجود نیروی انسانی کارآمد، جوان و تحصیل کرده در این استان، بسیاری از این مشکلات قابل حل خواهد بود و جمع‌بندی‌هایی که در استان انجام شده در شورای اداری استان به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی در پایان یادآور شد: به دلیل زمان کوتاه سفر نمی‌توان با همه مردم در شهرستان‌ها دیدار داشت، اما در سفرهای آینده حتما این اتفاق رخ خواهد داد.

عکس از محمدحسن مؤمنی
انتهای پیام
captcha