خوش‌آمدگویی دختر شهید زند به رئیس‌جمهور
کد خبر: 4073992
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

خوش‌آمدگویی دختر شهید زند به رئیس‌جمهور

فرزند شهید «جواد زند» از شهدای امنیت همدان امروز در فرودگاه همدان به حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی که در سی‌امین سفر استانی خود وارد همدان شد، خوش‌آمد گفت.

خوش‌آمدگویی دختر شهید زند به رئیس جمهوربه گزارش ایکنا از همدان، فرزند شهید «جواد زند» از شهدای امنیت همدان امروز، ششم مردادماه در فرودگاه همدان به حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان که در سی‌امین سفر استانی خود وارد همدان شد، خوش‌آمد گفت.

شهید جواد زند، متولد 15 بهمن‌ماه 1363 روستای نارنجک واقع در شهرستان قروه سنندج است. این شهید گرانقدر در تاریخ 25 تیرماه 1388 ازدواج کرد و در سال1391 صاحب یک فرزند دختر شد.

شهید جواد زند در سال 1387 در سن 24 سالگی در جمع نیروهای گردان دوم صاحب‌الزمان(عج) مشغول به خدمت و پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی می‌شود و به‌عنوان تیربارچی در مناطق مرزی کردستان حضور یافت تا اینکه در تاریخ 2 تیرماه 1395 در حین انجام وظیفه در منطقه عملیاتی شاهو به کمین گروهک ضد انقلاب (پژاک) برخورد و به درجه رفیع شهادت که همانا آرزوی دیرینه‌اش بود نائل آمد. پیکر این شهید بزرگوار در گلزار شهدای شهرستان همدان به خاک سپرده شده است.

انتهای پیام
captcha