برپایی «روضه بازار» در همدان
کد خبر: 4076235
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

برپایی «روضه بازار» در همدان

مسئول سازمان بسیج مداحان همدان ضمن تشریح برنامه‌های این نهاد همزمان با دهه اول محرم بیان کرد: برپایی «روضه بازار» به‌صورت چهارپایه‌خوانی در مغازه‌های هیئتی‌های این استان برگزار می‌شود.

احمد گلپریان رئیس سازمان بسیج مداحان استان همداناحمد گلپریان، مسئول سازمان بسیج مداحان استان همدان در گفت‌وگو گو با ایکنا از همدان، با اشاره به برنامه‌های بسیج مداحان و سپاه استان همدان در ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) اظهار کرد: برنامه‌ها از ابتدای ماه محرم شروع شده و تا پایان دهه اول ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برنامه عزاداری برای کارکنان سپاه صبح‎ها در این مجموعه برگزار می‌شود، افزود: این برنامه با همکاری هیئت رزمندگان از جمله سخنرانی، عزاداری و قرائت زیارت عاشورا همراه است.

گلپریان با اشاره به اینکه هیئت رزمندگان ثارالله شب‌ها نیز برای عموم برنامه دارد، افزود: همایش «احلی من‌العسل» و شیرخوارگان نیز از جمله برنامه‌هایی بود که برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ها در قالب طرح «ما ملت امام حسینیم» با حضور مردم در حال برگزاری است، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما حضور در درب منزل شهداست و تا به امروز در مقابل منزل 9 خانواده شهید همدانی برنامه عزاداری امام حسین(ع) برگزار شده است.

گلپریان یادآور شد: همچنین یکی دیگر از برنامه‌ها برپایی «روضه بازار» به‌صورت چهارپایه‌خوانی است که در مغازه‌های هیئتی‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha