توزیع 2 هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند اسدآباد
کد خبر: 4081992
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

توزیع 2 هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند اسدآباد

رئیس مؤسسه خیریه دارالایتام و المساکین صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد بیان کرد: دو هزار بسته لوازم‌التحریر به‌مناسبت بازگشایی مدارس در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

توزیع لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند اسدآبادسلطان‌علی هادی، رئیس دارالایتام و المساکین صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: به همت مؤسسه خیریه صاحب‌الزمان(عج) دو هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: این بسته شامل مداد رنگی، دفتر تک و دو خط، تراش و پاک‌کن است که نسبت به نیاز دانشآموز تغییر می‌کند، ارزش تقریبی بسته‌های سال گذشته ۱۵۰ هزار تومان بود و ارزش بسته‌های امسال فعلا برآورد نشده است.

هادی با بیان اینکه دانش‌آموزان نیازمند از طریق معلمان و مدیران مدارس شناسی می‌شوند، ادامه داد: صحت و راست‌آزمایی از طریق برنامه شاد پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: این مؤسسه در مناسبت‌های مختلف بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌کند. از دیگر برنامه‌های این مؤسسه اجرای طرح «نان مهربانی» و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان است.

رئیس دارالایتام و المساکین صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد از اجاره کپسول اکسیژن برای بیماران و تاج گل برای مراسم فاتحه از سوی مؤسسه خبرداد و افزود: مبلغ ناچیزی از این طریق به‌دست می‌آید که صرف امور مؤسسه می‌شود و اجاره برای افراد نیازمند رایگان است.

هادی بیان کرد: خیرین می‌توانند کمک نقدی خود را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۲۳۹۴۲ واریز کنند و کمک غیر نقدی خود را به مؤسسه واقع در میدان امام(ره) طبقه فوقانی صندوق قرض‌الحسنه مهدیه تحویل دهند. همچنین خیرین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۸۱۳۳۱۱۳۵۷۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha