ارائه دستگاه «معلم همراه» در نمایشگاه قرآن همدان
کد خبر: 4135585
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۹

ارائه دستگاه «معلم همراه» در نمایشگاه قرآن همدان

مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن استان همدان به فروش دستگاه «معلم همراه» در غرفه بنیاد قرآن در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این دستگاه جایگزین قلم قرآنی است و با قیمت کمتر و دوام بیشتر در مدارس و منازل قابل استفاده است.

محمدامین آهنچی مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن استان همدانمحمدامین آهنچی، مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن استان همدان، در حاشیه ششمین نمایشگاه قرآن همدان، در گفت‌‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به فعالیت غرفه بنیاد قرآن در نمایشگاه قرآن همدان، اظهار کرد: یکی از اقدامات غرفه بنیاد قرآن در این نمایشگاه اطلاع رسانی کلاس‌های قرآن است که یکی از این دوره‌ها دوره‌ تجوید و روخوانی برای اقشار و سنین مختلف است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با بنیاد قرآن تماس بگیرند.

وی یکی دیگر از فعالیت‌های بنیاد قرآن در نمایشگاه را در حوزه انتشارات قرآنی عنوان کرد و گفت: در این راستا خلاصه‌ای از تفاسیر هر جزء را در چند سری جمع و ارائه کرده‌ایم که به صورت کتب چاپی با موضوعات مختلف ارائه شده که در این زمینه نیز انتشارات برکت کوثر و دکتر حبیبیان و... همکاری لازم را با ما داشته‌اند.

آهنچی همچنین به فروش دستگاه «معلم همراه» در غرفه بنیاد قرآن در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: این دستگاه جایگزین قلم قرآنی است و با قیمت کمتر و دوام بیشتر در مدارس و منازل و برای افراد مختلف قابل استفاده است.

وی اضافه کرد: کار با این دستگاه به این صورت است که به حافظه دستگاه کدی را که در دفترچه آن آورده شده وارد می‌کنیم و طبق کد وارد شده به مطلب مورد نظر دسترسی خواهیم یافت که این مطالب شامل روخوانی، قرآن‌های درسی، خطبه‌های نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، آموزش مکالمه انگلیسی، تفسیر و ترجمه قرآن و مطالب مفید دیگری است که برای کلاس‌های قرآنی با تخفیف ارائه می‌شود.

آهنچی همچنین با اشاره به فعالیت کلاس‌های حفظ قرآن آقایان در بنیاد قرآن همدان نیز ابراز کرد: این کلاس‌ها در روزهای جمعه در کنار مکان بنیاد با حضور استاد شکری در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha