برپایی کارگاه آموزش فنون تخصصی تلاوت در نمایشگاه قرآن همدان
کد خبر: 4135820
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

برپایی کارگاه آموزش فنون تخصصی تلاوت در نمایشگاه قرآن همدان

مدیرعامل مجمع اساتید، قاریان و حافظان استان همدان گفت: کارگاه آموزشی فنون تخصصی تلاوت با حضور استاد مسعود نوری از قاریان بین المللی قرآن در نمایشگاه قرآن همدان برگزار شد.

مسعود نوری قاری بین المللی قرآن در نمایشگاه قرآن همدانمحسن ورمزیار، مدیر عامل مجمع اساتید و قاریان و حافظان استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا ازهمدان، اظهار کرد: کارگاه آموزشی فنون تخصصی تلاوت با کارشناسی استاد مسعود نوری از قاریان بین‌المللی کشور و دارای مدرک درجه یک تنغیم در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت با حضور قاریان و حافظان ممتاز استان برگزار شد.

وی افزود: استاد نوری در کنار این برنامه کارشناسی جزءخوانی قرآن در حسینیه امام عهده دار و تلاوت اذان گاهی مغرب را هم انجام داد که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

مدیرعامل مجمع اساتید و قاریان و حافظان استان همدان ابراز امیدواری کرد: این نمایشگاه و برنامه‌های جنبی در حوزه قرآن و عترت و فنون تلاوت و تخصصی تلاوت در حوزه قرآن پایدار و جریان دار باشد.

وی افزود: این کارگاه تاثیر بسزایی در سطح تلاوت قاریان داشت و با تلاوتی که قاریان در حضور استاد نوری داشتند سوالات و نکات فنی تخصصی تلاوت توسط ایشان پاسخ داده شد.

ورمزیار به اقدامات انجام شده مجمع اساتید طی دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: ازجمله این اقدامات برگزاری دوره‌های تخصصی ارتقاء سطح قاریان استان بوده است.

وی گفت: این دوره نهمین دوره برگزاری این دوره تخصصی بوده و امیدواریم در برنامه‌های بعدی نیز از حضور این استاد بهره‌مند شویم و شاهد اجرای برنامه‌های خوب و موثر در حوزه‌های قرآنی استان باشیم.

انتهای پیام
captcha