اطلاع رسانی بهتر منجر به رونق نمایشگاه قرآن و فروش بیشتر کتب می‌شد
کد خبر: 4135874
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷

اطلاع رسانی بهتر منجر به رونق نمایشگاه قرآن و فروش بیشتر کتب می‌شد

یک ناشر حاضر در نمایشگاه قرآن همدان با ارزیابی نمایشگاه گفت: استقبال از نمایشگاه قرآن خوب بود، ولی اگر اطلاع رسانی و تبلیغات بهتر انجام می‌شد استقبال مردم نیز بیشتر می‌شد.

هادی بیگدلو مسئول انتشارات منتظران نورهادی بیگدلو، مسئول انتشارات «منتظران نور» همدان و نمایندگی انتشارات «اسرا»، «بوستان کتاب»، «آوای قرآن» و «اسوه» از ناشران حاضر در نمایشگاه قرآن و عترت در گفت‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در غرفه این انتشارات کتاب‌هایی با موضوعات مختلف از جمله مصحف قرآن، کتب قرآنی، مفاتیح، تفاسیر، کتاب‌های کلامی، فلسفی، علمی و کتاب‌های کودک و نوجوان و همچنین سری محصولات فرهنگی به علاقه‌مندان ارائه داده می‌شود.

مسئول انتشارات منتظران نور با اشاره به اینکه وضعیت خرید بازدیدکنندگان افزود: به نسبت اینکه ماه رمضان است و شرکت کنندگان از انتشارات دیگر کمتر حضور داشتند وضعیت خرید در این نمایشگاه خوب بوده است.

وی ادامه داد: بازدید کنندگان بیشتر دنبال کتاب‌های قرآنی، دینی، مذهبی و همچنین کودک و نوجوان هستند در این غرفه به دلیل تنوع محصولات بازدید خوب و فروش نسبتا خوبی تا امروز صورت گرفته‌است.

بیگدلو با اشاره به ارزیابی نمایشگاه افزود: استقبال از نمایشگاه قرآن خوب بود، ولی اگر اطلاع رسانی و تبلیغات بهتر انجام می‌شد استقبال مردم نیز بیشتر می‌شد.

وی ادامه داد: در اغلب نمایشگاه‌ها بن تخفیف برای خرید کتاب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود، یکی از ضعف‌های این نمایشگاه در نظر نگرفتن این تخفیفات برای افراد مراجعه کننده بود.

بیگدلو یادآور شد: علاقمندان به کتب مذهبی می‌توانند در ایام سال به محل کتاب فروشی واقع در خیابان شهدا کوچه آخوند مراجعه کنند.

افشین وهاب زاده، مسئول انتشارات «پیام عدالت» که از تهران در نمایشگاه قرآن همدان حضور دارد، در گفت‌گو با ایکنا اظهار کرد: این انشارات به صورت تخصصی و حرفه‌ای کار‌های نفیسی را با جلد و قاب‌های چرم و کاغذ معطر عرضه می‌کند.

افشین وهاب زاده مسئول انتشارات پیام عدالت

وی افزود: انتشارات پیام عدالت که از تهران در این نمایشگاه حضور دارد در چندین دوره به عنوان ناشر برتر قرآنی انتخاب شده است و بیشترین تیراژ چاپ را داشته است. در این غرفه محصولات قرآنی، قلم قرآنی، قرآن، مفاتیح و کتب ادبی که با کاغذ معطر و جلد قاب چرم عرضه می‌شود.

وهاب زاده ادامه داد: با گذشت از ابتدای آغاز نمایشگاه تاکنون گرچه ضعف تبلیغات در سطح شهر باعث شده است که استقبال ضعیف باشد امیدوار هستیم که امروز در روز‌ آخر نمایشگاه استقبال بهتر باشد، با توجه به اینکه ما از تهران در اینجا حضور پیدا کردیم مهمان نوازی مسئولین و برگزار کننده‌ها قابل قبول بوده است.

انتهای پیام
captcha