ارائه مشاوره‌های تخصصی در ۶ گرایش در مرکز سماح
کد خبر: 4135876
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

ارائه مشاوره‌های تخصصی در ۶ گرایش در مرکز سماح

‌مسئول مرکز مشاوره سماح حوزه علمیه همدان گفت: در این مرکز مشاوره های تخصصی در شش گرایش خانواده، ازدواج، کودک، روانشناسی، استعدادیابی و تحصیلی ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام مجید عظیمی مسئول مرکز مشاوره سماح همدانحجت‌الاسلام مجید عظیمی، مسئول مرکز مشاوره سماح حوزه علمیه همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان‌، اظهار کرد: این مرکز مجموعه‌ای حوزوی، تخصصی بوده و مسئولان اجرایی آن همگی دارای تحصیلات حوزوی و همچنین کارشناس ارشد روانشناسی هستند‌.

وی با اشاره به اینکه اساتید این مرکز به صورت حرفه‌ای مشاوره‌های دینی، اسلامی و تخصصی ارائه می‌کنند، افزود: این مرکز در شش گرایش خانواده، ازدواج، کودک، روانشناسی، استعدادیابی و تحصیلی فعالیت می‌کنند.

عظیمی از تشکیل یک غرفه توسط این مرکز در نمایشگاه قرآن‌ خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این غرفه در ابتدای امر معرفی مرکز مشاوره تخصصی بود البته مشاوره‌هایی در زمینه‌های مختلف به مراجعه کنندگان ارائه می‌شد اما این مشاوره‌ها در حد راهنمایی بودند علاقمندان می‌توانند به مرکز اصلی مراجعه کنند.

وی به برگزاری کارگاه‌های مختلف بعد از برپایی نمایشگاه قرآن در محل مرکز مشاوره اشاره کرد و گفت: کارگاه فرزند بالنده درباره تربیت صحیح فرزندان، کارگاه نوجوان دلخواه، کارگاه عشق پایدار برای والدین، کارگاه عشق تلخ برای انتخاب همسری اشتباه و کارگاه هواتو دارم به منظور امر به معروف و نهی از منکر پنج کارگاهی بودند که با گرایش اسلام و روانشناسی به مراجعه کنندگان ارائه شدند.

عظیمی همچنین از برگزاری مسابقه «ترموستات گفتگو» خبر داد و گفت: افراد مراجعه کننده به غرفه با کانال این مرکز آشنا می‌شدند و فایل را در کانال بارگذاری کرده‌ایم، افراد می‌توانند با مراجعه به کانال فایل را دانلود کرده و در مسابقه شرکت کنند‌.

وی یکی دیگر از اهداف تشکیل غرفه را ارائه کتب مختلف عنوان کرد و گفت: این کتاب ها در زمینه‌های ازدواج، روابط همسر، تربیت فرزند، کمال گرایی و... هستند. علاوه بر این، در کنار غرفه، مکان ویژه کودک نیز در نظر گرفته‌ایم برای تعامل بهتر با کودکان و خانواده‌ها، تا بتوانیم ارتباط درستی بین دین، روحانی و کودکان ایجاد کنیم.

عظیمی در ادامه بیان کرد: علاقمندان برای بهره‌مندی از خدمات مشاوره‌ای این مرکز می‌توانند به بیت شهید مدنی واقع در خیابان شهدا، کوچه آخوند مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۹۳۹۰۰۳۳۴۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha