اجرای برنامه‌های تابستانه در ۱۹ دارالقرآن آموزش و پرورش همدان
کد خبر: 4142824
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

اجرای برنامه‌های تابستانه در ۱۹ دارالقرآن آموزش و پرورش همدان

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل آموزش و پرورش همدان از اجرای فعالیت‌های قرآنی تابستانه در ۱۹ دارالقرآن اداره‌کل آموزش و پرورش این استان خبر داد.

دارالقرآن آموزش و پرورشمحمد ویژه، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: ثبت‌نام کلاس‌های تابستانه قرآن در ۱۹ دارالقرآن اداره‌کل آموزش و پرورش آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام دارالقرآن‌ها در شبکه شاد مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام کلاس‌های قرآنی تا ۲۰ خردادماه جاری ادامه دارد که تاکنون بیش از یکصد نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: برنامه‌های قرآنی تابستانه در این دارالقرآن‌ها شامل روخوانی، روانخوانی، حفظ، اذان، مداحی، قرائت و ترتیل قرآن است. فعالیت‌های فوق برنامه این دارالقرآن‌ها نیز با توجه به شرایط هر منطقه تعریف می‌شود که شامل فعالیت‌های اردویی، ورزشی، هنری و... خواهد بود.

ویژه گفت: در سال‌های گذشته استقبال از کلاس‌های تابستانه کم بود که یکی از دلایل آن‌را می‌توان شیوع کرونا دانست. انجام ثبت‌نام به‌صورت متمرکز، تخصیص بودجه اوقات و فراغت برای تقویت این کلاس‌ها و همچنین انجام هماهنگی‌های لازم برای شروع کلاس‌های تابستانه زودتر از زمان انجام آن در سال‌های گذشته از عوامل مهم استقبال بیشتر دانش‌آموزان از این کلاس‌ها خواهد بود.

انتهای پیام
captcha