مسابقات ملی مناظره دانشجویی با رقابت 22 تیم در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4187446
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

مسابقات ملی مناظره دانشجویی با رقابت 22 تیم در همدان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی جهاد‌دانشگاهی واحد همدان از برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در این استان خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات 22 تیم در مرحله استانی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مسابقات ملی مناظره دانشجوییفاطمه عزیزی هرمز، معاون فرهنگی جهاد‌دانشگاهی واحد همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان از برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در این استان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته 12 تیم از دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه استان در این مسابقات شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: امسال تیم‌هایی از دانشگاه علوم پزشکی، صنعتی، بوعلی، فرهنگیان، علمی کاربردی و حوزه علمیه برادران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در این دوره 22 مسابقه مناظره با موضوعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برگزار می‌شود و سه داور عضو هیئت علمی دانشگاه‌های استان داوری مسابقات را برعهده خواهند داشت.

عزیزی با بیان اینکه اجرای این مسابقات بر عهده سازمان دانشجویان جهاد انشگاهی است، تصریح کرد: این دوره از مسابقات، 23 آذرماه در سالن سینمای دانشگاه بوعلی سینا برگزار خواهد شد، در نهایت تیم برنده به مرحله کشوری راه می‌یابد. فراخوان شرکت در مسابقه آبان‌ماه منتشر شده و تیم‌های ثبت‌نام‌کننده در کارگاه آشنایی با اصول و فنون مذاکره شرکت کرده و با مبانی مسابقات آشنا شدند.

انتهای پیام
captcha