رویداد توانمندسازی «شهید اصلانی» در همدان برگزار شد
کد خبر: 4204581
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
با موضوع پیشرفت محله با جهادتبیین

رویداد توانمندسازی «شهید اصلانی» در همدان برگزار شد

رویداد توانمندسازی «شهید اصلانی» با حضور امامان محلات هدف و سایر کنشگران و فعالان دینی، تربیتی و فرهنگی مساجد در همدان برگزار شد.

رویداد شهید اصلانی در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان همدان، رویداد توانمندسازی «شهید اصلانی» با حضور امامان محلات هدف و سایر کنشگران و فعالان دینی، تربیتی و فرهنگی مساجد در همدان برگزار شد.

این دوره به همت بنیاد هدایت و سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه دوره توانمندسازی حلقه‌های میانی و کنشگران مساجد و محلات به ویژه امامان جمعه پایگاه‌های اجتماعی و مناطق آسیب‌پذیر برپا شد این به مدت یک روز در حسینیه امام زاده عبدالله علیه السلام همدان برگزار شد.

این رویداد که مرحله اول آن با عنوان رویداد «آرمان» در کشور برگزار شده بود، با سخنرانی اساتیدی از قم و با حضور مسؤلان واحدهای نهضت نوجوانان، نهضت امور بانوان، پایگاه‌های قرآنی، هیأت‌های هفتگی، امور رسانه مساجد و محلات برگزار و پایه و اساس این برنامه جهاد تبیین است.

این رویداد با حضور کنشگران مساجد، امامان محلات هدف و مبلغان و فعالان دینی، معرفتی، تربیتی و فرهنگی مساجد آغاز به کار کرد و در ابتدا حجت الاسلام رضا غلامی روشن نیا قائم مقام بنیاد هدایت در خصوص پیشرفت محلات با محوریت جهاد تبیین سخنرانی کرد.

گفتنی است گعده و نشست‌های موضوعی و تخصصی نیز در حاشیه این دوره میان امامان محلات و مساجد با کنشگران و فعالان فرهنگی بر اساس زیست بوم استان و با محوریت محلات پر جمعیت برپا شد.

ارائه بوم تیم‌سازی جهاد تبیین در رویداد توانمندسازی شهید محمد اصلانی استان همدان پایان بخش این همایش یک روزه بود که با حضور حجت الاسلام ارتقائی مدیر کل تبیلغات اسلامی استان، حجت الاسلام رضا غلامی مدیرکل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی در این کارگاه آموزشی و دوره توانمندسازی به پایان رسید.

 

 

انتهای پیام
captcha