برگزاری محافل قرآنی همزمان با ماه رمضان در ملایر
کد خبر: 4204614
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲

برگزاری محافل قرآنی همزمان با ماه رمضان در ملایر

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد حسینیه‌ها اشاره کرد و گفت: برگزاری کرسی‌های تلاوت و تدبر در قرآن، اعزام قاری به مراسم و محافل و مراکزی که متقاضی باشند از برنامه‌های پیش‌بینی شده در بهار قرآن است.

ایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایرایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، به برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد: برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن در اکثر مساجد و حسینیه‌ها و تکایا در سطح شهر و روستا در دستور کار قرار دارد و برگزاری طرح ختم قرآن جلسات خانگی نیز در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد حسینیه‌ها افزود: برگزاری کرسی‌های تلاوت و تدبر در قرآن، اعزام قاری به مراسم و محافل و مراکزی که متقاضی باشند از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در بهار قرآن است.

یارمحمدی از برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن کریم روخوانی، روانخوانی، تجوید، مفاهیم، صوت و لحن در مساجد در حسینیه‌ها، مراکز قرآنی، منازل و خانه‌های قرآن شهری و روستایی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری مراسم‌ احیای شب‌های قدر با اعزام قاریان، اعزام مربی قرآن به‌منظور آموزش قرآن به مراکز نهادها ارگان‌هایی متقاضی از جمله برنامه‌های این ماه مبارک است.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر یادآور شد: برگزاری پاسخگویی به شبهات قرآنی طبق روال سال‌های گذشته توسط مجمع قرآنی محفل الصادقین شهرستان ملایر با حضور اساتید و مربیان برجسته قرآنی جهت پاسخگویی به شبهات و برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در منزل شهدا از برنامه‌های واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ایام ماه رمضان است.

انتهای پیام
captcha