سردار سلیمانی با مؤلفه «معنویت» وحدتی دوباره به ملت بخشید
کد خبر: 3877768
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

سردار سلیمانی با مؤلفه «معنویت» وحدتی دوباره به ملت بخشید

فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان نزاجا با بیان اینکه سردار سلیمانی، مردی تمام عیار، مخلص و متبحر در رویارویی با دشمن بود، ابراز کرد: از مولفه‌های قدرت در جهان، مولفه مادی، نظامی و اجتماعی است اما آنچه اینجا مهم است مولفه «معنویت» است، مؤلفه‌ای که سردار سلیمانی با معنویت و خون پاک خود، وحدت و انسجامی دوباره به ملت بخشید.

سردار سلیمانی با مولفه «معنویت» وحدتی دوباره به ملت بخشیدبه گزارش ایکنا از همدان، نورخدا شاه کرمی فرمانده تیپ مستقل 316 زرهی شهید قهرمان نزاجا، شامگاه یکشنبه، 20 بهمن ماه در مراسم گرامیداشت چهلم سردار سلیمانی و یادواره 802 شهید تیپ شهید قهرمان که در مسجد المهدی شهرک الوند برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهید زنده است و شهادت سعادت است.
فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان با بیان اینکه شهدا به ما نیاز ندارند و این ماهستیم که به این عزیزان نیازمندیم، گفت: دهه فجر آغاز تولد اسلام و اقتدار، عزت و شکوه ملت ایران است، تولد دوباره اسلام با پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد.
وی با اشاره به اینکه آنچه در جهان اتفاق افتاد، پدیده نوظهوری به نام انقلاب اسلامی بود، گفت: این انقلاب دست رد به تمام ابر قدرت‌های غرب و شرق عالم زد.
شاه کرمی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک تفکر مردم سالاری دینی و انسانیت که جهان به آن محتاج بود به عالم معرفی کرد و در همین راستا شهدای بسیاری را نیز تقدیم انقلاب نمود.
وی با بیان اینکه 19 بهمن ماه در تقویم ملی ما به عنوان روز نیروی هوایی ارتش نام گرفته است، ادامه داد: این بیعت تاریخی نیروی هوایی با امام خمینی(ره) باعث شد تا کمر طاغوت شکسته شود.
شاه کرمی با بیان اینکه این کشور توطئه‌های بسیاری را از سوی دشمنان و منافقین از سر گذرانده است، گفت: هشت سال دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی از علم، شجاعت، تفکر، شهامت، ایثار و پشتوانه ما در 41 سال اقتدار نظام جمهوری اسلامی بود.

ارتش به دنبال ایجاد بستری امن برای پیمودن گام دوم انقلاب

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان با بیان اینکه خداوند را شاکریم که کشور، انقلاب و این نظام را رهبری فرزانه و دور اندیش هدایت می‌کند، گفت: ملت سرافراز ما 2 مناسبت مهم را پیش رو دارند.
وی با اشاره به اینکه روز 22 بهمن، روز تجدید بیعت با آرمان‌های رهبرکبیر انقلاب، نظام و شهدا است، گفت: مردم ایران بار دیگر به پاسداشت مجاهدت‌های خالصانه سردار سلیمانی حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.
شاه کرمی با بیان اینکه سردار سلیمانی، مردی تمام عیار، مخلص و متبحر در رویارویی با دشمن بود، ابراز کرد: از مولفه‌های قدرت در جهان، مولفه مادی، نظامی و اجتماعی است اما آنچه اینجا مهم است مولفه «معنویت» است، مولفه‌ای که سردار سلیمانی با معنویت و خون پاک خود، وحدت و انسجامی دوباره به ملت بخشید.
این مقام نظامی استان گفت: دومین مناسبت پیشرو، 12 اسفند ماه روز انتخابات است، روزی که طبق گفته مقام معظم رهبری، باید با انتخاب اصلح، مجلسی قوی و انقلابی برای ادامه راه این نظام و انقلاب ایجاد شود.
وی با بیان اینکه تلاش و محصول نیروی نظامی ارتش، ایجاد امنیت در کشور است، گفت: این مجموعه به دنبال آن است تا با تولید امنیت، بتواند بستری را فراهم کند تا دولت و مسئولین گام دوم انقلاب را با عظمت بردارند.

انتهای پیام
captcha