برگزاری جشنواره تئاتر کودک و ‌نوجوان مرهون همدلی دستگاه‌های مختلف بود
کد خبر: 4067058
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

برگزاری جشنواره تئاتر کودک و ‌نوجوان مرهون همدلی دستگاه‌های مختلف بود

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: برگزاری جشنواره تئاتر کودک و ‌نوجوان از یک سو مرهون همدلی، همیاری و همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان همدان و از سوی دیگر مرهون حمایت‌های دست‌اندرکاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به ویژه وزیر محترم بود.

مسعود ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و‌ نوجوان، مسعود ویژه در مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان که امروز ۶ تیرماه در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی‌سینا برگزار شد؛ بیان کرد: خداوند را شاکریم پس از دو سال وقفه در برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و ‌نوجوان به دلیل همه‌گیری کرونا، توفیق برگزاری موفقیت آمیز این رویداد را داشتیم.

وی تصریح کرد: خوشحالیم که با وجود با برخی ناملایمات نسبت به این رویداد فرهنگی و‌ هنری، توانستیم لحظاتی شاد و‌ مفرح برای مردم ‌استان همدان به ویژه کودکان این دیار رقم‌ بزنیم.

ویژه مطرح کرد: برگزاری جشنواره تئاتر کودک و ‌نوجوان از یک سو مرهون همدلی، همیاری و همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان همدان و از سوی دیگر مرهون حمایت‌های دست‌اندرکاران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به ویژه وزیر محترم بود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پایان از دبیر جشنواره و‌ مسئولان مرکز هنرهای نمایشی و دست‌اندرکاران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان که از ماه‌ها پیش مقدمات برگزاری این جشنواره را فراهم‌ کردند قدردانی کرد.‌

انتهای پیام
captcha