کلاس‌های داستان‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان ملایری برگزار می‌شود
کد خبر: 4067257
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

کلاس‌های داستان‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان ملایری برگزار می‌شود

مسئول کتابخانه ولایت شهرستان ملایر از برگزاری کلاس‌های داستان‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان در این کتابخانه خبر داد.

داستان‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، طیبه عبدلی، مسئول کتابخانه ولایت شهرستان ملایر از برگزاری کلاس‌های داستان‌نویسی ویژه کودکان و نوجوانان در این کتابخانه خبر داد و گفت: این کلاس‌ها با حضور مراد طاهرنیا، نویسنده و شاعر که سال‌هاست مسئولیت انجمن‌های ادبی شهرستان و نشریه فرهنگ ملایر را بر عهده دارد، برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در این کلاس‌ها که به‌صورت منظم و هفتگی دایر می‌شود الفبای نویسندگی، شیوه‌ها و سبک نوشتن، انواع نوشتارهای ادبی، معرفی نویسندگان و آثار شاخص و برجسته ایشان و... مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

محبوبه احمدوند، کتابدار این کتابخانه نیز در ادامه از استقبال اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه از برگزاری کلاس‌های آموزشی ابراز خرسندی کرد و افزود: کتابخانه در منطقه‌ای کمتر‌برخوردار قرار دارد و کتابداری در این مناطق بسیار حساس و در عین حال شیرین است. وقتی که موجی از تشنگی و درخواست برای دانستن و یاد گرفتن را مشاهده می‌کنی اینجا نقطه‌ای برای آغاز تلاشی مقدس است که خوشبختانه با همراهی استاد طاهرنیا و سایر اساتید در این راه گام‌های خوبی برداشته شده است.

کتابدار کتابخانه ولایت همچنین از برگزاری کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی، دوره آموزش نقاشی، احکام بانوان، آموزش قرآن ویژه خردسالان در این کتابخانه خبر داد.

انتهای پیام
captcha