برپایی غرفه‌های فرهنگی در موکب‌های اربعین اسدآباد + عکس
کد خبر: 4085636
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

برپایی غرفه‌های فرهنگی در موکب‌های اربعین اسدآباد + عکس

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: در کنار پذیرایی‌ از زائران اربعین غرفه‌های نقاشی برای کودکان و نوجوانان با موضوع اربعین، خاطره‌نویسی اربعین، اهدائی کتاب و بسته فرهنگی‌، پاسخگوئی به سوالات زائران، و غرفه تبلیغ و ترویج تربیت فرزندآوری در اسدآباد برپا شده است.

بازدید از موکب‌های اربعین اسدآبادحجت‌السلام محمدهادی نظیری، رئیس کل سازمان تبلغیات اسلامی استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان در حاشیه بازدید از موکب‌های اربعین اسدآباد، اظهار کرد: اقدام شهرستان اسدآباد در پذیرائی از زائران حسینی مثال زدنی است.

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات همدان در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های صلواتی شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌گو با ایکنا همدان، اظهار کرد: اقدام شهرستان اسدآباد در پذیرایی از زائران اربعین حسینی مثال زدنی است.

وی ادامه داد: شهرستان اسدآباد مسیر رفت و برگشت از گردنه تا پل شکسته با ایستگاه‌های صلواتی پوشش داده اس،. در شهرستان اسدآباد دو موکب مخصوص بانوان و یک موکب تخصصی فرهنگی ایجاد شده است.

نظیری ادامه داد: در ایستگاه‌های صلواتی اسدآباد شاهد همکاری حوزه علمیه و دانشگاه و ادارات و نهادها در برپایی ایستگاه‌های صلواتی هستیم، ایستگاه‌های صلواتی رویکرد مردمی دارند تمام امور موکب‌ها توسط خود مردم انجام می‌شود.

وی در ادامه از پذیرائی زوار با غذای گرم‌‌ اشاره کرد و ادامه داد: در کنار این پذیرایی‌ها شاهد غرفه‌های نقاشی برای کودکان و نوجوانان با موضوع اربعین، خاطره‌نویسی اربعین، اهدائی کتاب و بسته فرهنگی‌، پاسخگوئی به سوالات زائران، و غرفه تبلیغ و ترویج تربیت فرزند آوری هستیم.

وی افزود: توقف کوتاه در کنار غرقه‌های فرهنگی می‌تواند جرقه‌‌ای باشد در اندیشه و فکر یک زائر که همراه و پشتبان او باشد.

انتهای پیام
captcha