اطلس جامع سرمایه‌گذاری ملایر در دست تدوین است
کد خبر: 4103188
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

اطلس جامع سرمایه‌گذاری ملایر در دست تدوین است

فرماندار ملایر با تأکید بر مطالبه‌گری مدیران در تحقق تحول اقتصادی گفت: اطلس جامع سرمایه‌گذاری ملایر با دو نهاده زمین و انرژی و بانک اطلاعاتی پروژه‌های عمرانی در دست تدوین است.

فرمانداری ملایربه گزارش ایکنا از همدان، سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر، هفتم آذرماه در نشست شورای اداری این شهرستان با تأکید بر مطالبه‌گری مدیران در تحقق تحول اقتصادی اظهار کرد: طرح تحول اقتصادی نخستین اولویت مهم است که تولید و ایجاد اشتغال خط قرمز ماست؛ با پشت‌ میز‌نشینی نمی‌توان تحول ایجاد کرد.

وی با اشاره به تدوين اطلس جامع سرمایه‌گذاری شهرستان ملایر گفت: این اطلس با دو نهاده زمین و انرژی و بانک اطلاعاتی پروژه‌های عمرانی در دست تدوین است. در این راستا چهار پیشران اقتصادی صنعت و معدن، گردشگری، کشاورزی و مسکن مشخص و تمامی اقدامات و برنامه‌ها منجر به تهیه اطلس جامع سرمایه‌گذاری شهرستان ملایر خواهد شد.

اسماعیلی از تشکیل پنج کمیته گردشگری، کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و یک کمیته زیرساخت، خبر داد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پروژه‌های خود را با تفکیک و جزئیات کامل در بانک اطلاعاتی این شهرستان ثبت و به‌طور مداوم به‌روزرسانی کنند.

وی با اشاره به لزوم نظارت و اولویت‌بندی پروژه‌ها گفت: زمین‌های مستعد برای اجرای پروژه‌هایی همچون کشت گلخانه‌ای شناسایی و معرفی شود. میزهای خدمت باید مستمر باشد، مصوبات باید به‌صورت مطلوب اجرا شود.

اسماعیلی اشتغال و ارائه آمار واقعی، توجه به ارباب رجوع و توجه به مسائل فرهنگی را از اولویت‌های ملایر برشمرد و با انتقاد از سهم ناچیز این شهرستان در آنتن صداوسیمای مرکز همدان گفت: ملایر با این همه ظرفیت و توانمندی، جایی در پوشش اخبار استان همدان ندارد و برنامه‌های این شهرستان به‌طور شایسته پوشش داده نمی‌شود. با توجه به اینکه ملایر در بسیاری از حوزه‌ها در استان سرآمد است سال‌هاست که در نحوه پوشش و پخش اخبار ملایر ظلم شده که باعث گله‌مندی مردم این شهرستان شده است.

مسلم مخفی، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان نیز اظهار کرد: اقدامات بزرگی در راستای خدمت به مردم انجام شده است، میزبانی از سفرای کشورهای اروپایی، پیگیری رفع محرومیت‌زدایی از استان، پیگیری رفع مشکل آب شرب در روستاها، پیگیری حل مشکل زمین در همدان برای طرح مسکن ملی، برگزاری دیدارهای مردمی از این اقدامات بوده است.

وی بیان کرد: در حوادث و اغتشاشات اخیر که بر عیله ایران و تمامیت ارضی کشور بود دشمنان نشان دادند که هیچ ابایی از بیان آشکار نیات شوم خود ندارند و این اوج کينه‌توزی دشمن بود.

مخفی خدمت به مردم و تحکیم وصیت امام راحل در مراقبت و پشتیبانی از ولایت فقیه را مهم برشمرد و گفت: در اغتشاشات اخیر موضع‌گیری مقامات آمریکا اثبات کرد که دشمن درجه یک ایران، آمریکاست و مهم‌ترین راه مبارزه با آمریکا براساس فرموده رهبر معظم انقلاب خدمت به مردم است. مدیران با بصیرت اگر در مسیر فرمایش رهبری که فرمودند «به کارهای اصلی خود برسید و خدمت به مردم را با تمام توان انجام دهید» را داشته باشند، دچار حواشی نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه همه باید کمک کنیم تا مسیری که مدیریت اجرایی استان در خدمت بی‌منت و بدون حاشیه به مردم طی می‌کند به تعالی و پیشرفت استان در گام دوم انقلاب منجر شود، گفت: امنیت استان که لازمه و پیش‌نیاز هر پیشرفتی است باید به بهترین وجه ممکن محقق شود.

انتهای پیام
captcha