آغاز به کار نمایشگاه قرآن همدان با شعار «قرآن، امنیت و خانواده»
کد خبر: 4134628
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

آغاز به کار نمایشگاه قرآن همدان با شعار «قرآن، امنیت و خانواده»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: ششمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان با شعار «قرآن، امنیت و خانواده» از امروز تا یکم اردیبهشت‌ماه آغاز به کار کرد.

مسعود ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسعود ویژه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، امروز ۲۷ فروردین‌ماه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه قرآن و عترت استان با بیان اینکه این نمایشگاه و محفل نورانی پس از حدود ۵ سال وقفه در همدان برگزار شده است، اظهار کرد: شعار نمایشگاه «قرآن، امنیت و خانواده» بر اساس اولویت‌های فرهنگی استان و کشور و با توجه به منویات مقام معظم رهبری انتخاب شده است.

وی از برپایی بیش از ۶۰ غرفه در بخش‌های اصلی و جنبی این نمایشگاه خبر داد و افزود: کتب قرآنی و دینی، فرق و ادیان، مهدویت و نهج‌البلاغه، جلسات قرآن خانگی، حجاب و عفاف و... از جمله این غرفه‌هاست.

ویژه با تأکید به برپایی نمایشگاه خوشنویسی در کنار نمایشگاه قرآن و عترت، تصریح کرد: در این نمایشگاه کارهای هنری فاخری از آثار کاتب وحی مرحوم استاد شعبانی و سایر اساتید برجسته خوشنویسی استان به نمایش در آمده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای ایام جشنواره در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه های تخصصی و ویژه برنامه‌های مختص کودک و نوجوان از جمله این برنامه هاست.

ویژه در پایان صحبت‌های خود از همدلی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha