حضور 2 قاری بین‌المللی در نمایشگاه قرآن همدان
کد خبر: 4135040
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱

حضور 2 قاری بین‌المللی در نمایشگاه قرآن همدان

رئیس مجمع اساتید، قاریان و حافظان قرآن کریم در همدان از حضور دو قاری بین‌المللی در نمایشگاه قرآن این استان خبر داد.

محسن ورمزیار، رئیس مجمع اساتید، قاریان و حافظان قرآن کریم در همدانمحسن ورمزیار، رئیس مجمع اساتید، قاریان و حافظان قرآن کریم در همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، در جریان بازدید از ششمین نمایشگاه قرآن این استان با بیان اینکه نمایشگاه قرآن امسال پس از چهار سال وقفه با همت مسئولان فرهنگی استان و دلسوزان عرصه قرآنی برگزار شده است، اظهار کرد: یکی از غرفه‌های این نمایشگاه مربوط به مجمع اساتید، قاریان و حافظان قرآن است که با فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوعی آغاز به کار کرده است.

وی از حضور دو قاری و استاد بین‌المللی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: استاد مسعود نوری با مدرک درجه یک تنغیم، کارگاه فنون تخصصی تلاوت را برگزار می‌کند و قاری بین‌المللی سیدمصطفی حسینی نیز مسئولیت برگزاری محفل انس با قرآن را دارد.

ورمزیار بیان کرد: همچنین برنامه‌های دیگری همچون طب قرآنی،‌ تصحیح قرائت نماز، جلسه تفسیر قرآن، کارگاه تدبر در قرآن، مسابقات ویژه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه تدارک دیده شده است.

وی تصریح کرد: امیدوارم در پایان نمایشگاه، تأثیر و ماحصل اجرای آن در رویکرد رفتاری مردم و توجه بیشتر آنها به قرآن به‌ویژه تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی مشهود باشد.

انتهای پیام
captcha