برگزاری نمایشگاه‌های قرآن از نیازهای اساسی خانواده‌هاست
کد خبر: 4134988
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
معاون استاندار همدان:

برگزاری نمایشگاه‌های قرآن از نیازهای اساسی خانواده‌هاست

حسن رضانیا گفت: امروزه نیاز خانواده‌ها به مطالعه و ایجاد بسترهایی همچون فضاهای نمایشگاهی به‌ویژه نمایشگاه قرآن و کتاب یک نیاز اساسی است.

غرفه ایکنا در نمایشگاه قرآن همدانحسن رضانیا، معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با حضور در غرفه خبرگزاری ایکنا در نمایشگاه قرآن همدان با شعار «خانواده، امنیت و قرآن» گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری خانواده‌های ما نیازمند بستری همچون نمایشگاه قرآن هستند تا بتوانند خلأهایی که در زمینه معارف وجود دارد را جبران کنند.

وی ادامه داد: در روز قدس و شب‌های قدر دیدیم که چگونه مردم به این فضاها رغبت نشان می‌دهند و علاقه‌مند هستند، ایجاد فضاهایی همچون نمایشگاه‌های کتاب و به‌ویژه نمایشگاه قرآن کمک می‌کند تا خانواده‌ها بیشتر از معارف قرآنی استفاده کنند.


بیشتر بخوانید:


رضانیا با تأکید بر اینکه نقاط قوت و ضعف نمایشگاه باید به‌روز بررسی شود، افزود: در پایان هر روز، فعالیت نمایشگاه باید مورد ارزیابی قرار بگیرد و در همین راستا از نظرات بازدیدکنندگان استفاده کنند و از مردم بخواهند درباره وضعیت نمایشگاه نظردهی کنند.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه، امروزه بیش از هر زمان دیگری در جامعه به کتابخوانی نیاز داریم، نمایشگاه به رفع این خلأ کمک می‌کند و موجب انس و الفت میان مردم و قرآن خواهد شد. در حقیقت اگر خانواده‌ای که هدفش رشد و تعالی باشد باید مبنایش را معارف قرار دهد.

یادآور می‌شود، ششمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان با شعار «قرآن، امنیت، خانواده» از ۲۷ فروردین تا یکم اردیبهشت‌ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در تالار قرآن پذیرای بازدید عموم است.

انتهای پیام
captcha