نمایشگاه قرآن همدان؛ فرصتی برای مهجوریت‌زدایی قرآن
کد خبر: 4134634
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸

نمایشگاه قرآن همدان؛ فرصتی برای مهجوریت‌زدایی قرآن

معاون سیاسی امنیتی استانداری با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآن گفت: نمایشگاه قرآن و عترت یک فرصت است که ما بتوانیم قرآن را  در حد توان از مخجوریت خارج کنیم.

حسن رضانیا معاون سیاسی استاندار همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حسن رضانیا معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان، امروز ۲۷ فروردین ماه سال جاری در  جلسه افتتاحیه نمایشگاه قرآن کریم در تالار قرآن، اظهار کرد: بعد از چند سال وقفه در برپایی نمایشگاه قرآن جای امیدواری است که امسال ششمین دوره از نمایشگاه قرآن و عترت در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه قرآن و عترت یک فرصت است که بتوانیم قرآن را در حد توان از مهجوریت خارج و بازنشر دهیم، فراموش نکنیم که خداوند ما را توفیق داده به روزه داری و ادای فریضه واجب الهی که به وعده قرآن در آخر ختم به تقوا می‌شود.

رضانیا با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآنی ادامه داد: این یک کار فرهنگی است که در دولت سیزدهم با حمایت‌های مدیران عالی استان صورت گرفت و باید به بهترین شکل برگزار شود.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری با اشاره به تلاش متولیان امنیت گفت: توفیقاتی که برای راز و نیاز شبانه در شب‌های قدر در فضای عمومی  با خیال راحت انجام می‌ دهیم مدیون کسانی است که علی رغم توطیه دشمنان امنیت این مردم را تامین می‌کنند. 

رضانیا با اشاره به افزایش مشارکت مردم در روز قدس افزود: رویکرد انقلابی ما این است که زیبایی‌های این نظام را برجسته کنیم، در روز قدس امسال مردم ما حماسه خلق کردند و نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد بیشتر در این راهپیمایی مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha