راهکار برون‌رفت از شرایط فعلی حضور حداکثری مردم و انتخابی صحیح است
کد خبر: 3976969
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
انتخابات 1400/ 13

راهکار برون‌رفت از شرایط فعلی حضور حداکثری مردم و انتخابی صحیح است

مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان بیان کرد: راهکار برون‌رفت از شرایط فعلی این است که مردم با حضور حداکثری خود انتخابی داشته باشند که آینده کشور و حل مشکلات مردم را به وی بسپارند.

امید مؤلفه اصلی مردم کشور ماستآیت‌الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی، نماینده مردم همدان در شورای خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: برخی از افراد با این تصور که مشکلات زیادی دامن‌گیر جامعه شده است نمی‌خواهند رأی بدهند اما باید به این افراد بگویم مردم کشور ما بسیار سخت‌تر از این مشکلات اقتصادی را پشت سر گذاشته‌اند، در زمان جنگ و هشت سال دفاع مقدس بدترین تحریم‌ها را پشت سر گذاشتیم و 250 هزار نفر از عزیزانمان را در جنگ از دست دادیم اما هیچ‌گاه ملت ما خسته و ناامید نشد.

وی تأکید کرد: گرچه بخشی از این مشکلات اقتصادی مربوط به تحریم‌ها است، اما بخش اعظمی از آن به کم‌کاری، خیانت و عدم صلاحیت دولت‌مردان ما برمی‌گردد که امیدواریم بار دیگر با انتخابی صحیح و هوشمندانه‌تر دولت را به دست افرادی که شایسته اداره آن هستند بسپارند.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه امام راحل همواره به حضور مردم در انتخابات تأکید داشتند، افزود: این مسئله عقلایی بوده و قطعاً افرادی که یک حکومت را قبول دارند باید در مسائل سرنوشت‌ساز آن نیز حضور داشته و آینده کشور خود را به دست خودشان رقم بزنند.

وی تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات این پیام را به دنیا می‌دهد که مردم این نظام را قبول دارند و در بروز هر نوع مشکل داخلی و خارجی پشت نظام خواهند ایستاد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان یادآور شد: با شرکت حداکثری مردم در انتخابات قدرت داخلی یک رئیس‌جمهور افزایش می‌یابد و در حوزه بین‌الملل نیز کشور اقتدار لازم را کسب خواهد کرد و از این رو دشمنان در پی طرح نقشه‌های توطئه‌گرانه برای کشور نخواهند بود چراکه متوجه خواهند شد پس از گذشت 42 سال هنوز هم مردم پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.


بیشتر بخوانید:


وی اضافه کرد: وقتی دشمنان با حضور اکثریت مردم مواجه شوند درخواهند یافت که نه تنها با یک رهبر بلکه با یک امت اسلامی و جمعیت حداکثری مواجه هستند، بنابراین حضور مردم در انتخابات آثار مهمی خواهد داشت که یکی از مهم‌ترین آن‌ها حفظ امنیت و استقلال کشور است.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به اینکه رأی ندادن مشکلات کشور را حل نخواهد کرد، افزود: گرچه در اثر کم‌کاری برخی دولت‌مردان مشکلاتی در مسائل معیشتی مردم رخ داده است اما آیا با رأی ندادن این مشکلات حل خواهد شد؟

وی ادامه داد: راهکار برون‌رفت از شرایط فعلی این است که مردم با حضور حداکثری خود انتخابی داشته باشند که آینده کشور و حل مشکلات مردم را به وی بسپارند.

موسوی اصفهانی در ادامه اظهار کرد: جمهوری اسلامی در طی 42 سال پس از پیروزی انقلاب قدم‌های ارزشمندی را در راستای پیشرفت کشور برداشته که یکی از این موارد شرکت حداکثری جوانان در دانشگاه‌هاست در حالی که پیش از انقلاب اغلب پزشکان از کشور هندوستان برای طبابت به کشور ما می‌آمدند.

وی یادآور شد: امنیت کشور ما در سایه هشت سال دفاع مقدس در منطقه، مثال‌زدنی است که قابل مقایسه با افغانستان و پاکستان و یمن و عراق نیست و این مهم در سایه جمهوری اسلامی ایجاد شده است پس لازم است با شرکت در انتخابات و انتخابی اصلح این دستاوردها را حفظ کنیم.

انتهای پیام
captcha