مردم رئیس‌جمهوری می‌خواهند که اهل گلایه از کمبود اختیارات نباشد
کد خبر: 3977213
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
انتخابات 1400/ 12

مردم رئیس‌جمهوری می‌خواهند که اهل گلایه از کمبود اختیارات نباشد

مسئول دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه‌های استان همدان با تأکید بر اینکه با رأی ندادن مردم وضعیت کشور بدتر خواهد شد، گفت: زمان وعده دادن به اتمام رسیده، مردم به رئیس‌جمهوری نیاز دارند که اهل گلایه از کمبود امکانات و اختیارات نباشد به فکر کار و تلاش مضاعف باشد و درد مردم را چشیده و با مردم صادق باشد.

مردم رئیس‌جمهوری می‌خواهند که اهل گلایه از کمبود امکانات و اختیارات نباشدوحید پاشایی، مسئول دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه‌های استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در حال حاضر مردم در شرایط اقتصادی مساعدی نیستند و این یک واقعیت انکارناپذیر است، این از حقوق اساسی مردم کشور است که از منابع ملی یکسان بهره ببرند اما رأی ندادن راهکار مناسبی برای مطالبه حقوق نیست.

وی ادامه داد: مردم با رأی ندادن و عدم حضور خود در انتخابات اقتدار کشور را در منطقه و صحنه‌های بین‌المللی تضعیف خواهند کرد.

پاشایی به آثار حضور حداکثری مردم در انتخابات پرداخت و گفت: مردم با حضور خود در انتخابات پایه‌های شعارهای اصلی انقلاب را مستحکم خواهند کرد و این پیام را به دنیا می‌رسانند که پایبند نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی یادآور شد: هرچه مردم حضور پرشوری در انتخابات داشته و در سرنوشت خود مؤثر باشند قطعاً دولت با انگیزه بیشتر و پشتوانه‌ای قوی‌تر به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

پاشایی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات وظیفه‌ای قانونی و ملی است، تأکید کرد: یکی دیگر از آثار مشارکت مردم در انتخابات مستحکم شدن جایگاه کشور در صحنه‌های بین‌المللی است.


بیشتر بخوانید:


وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مشکلات ساختاری کشور قابل حل شدن است، افزود: حل مشکلات وابسته به تعامل قوای سه‌گانه دارد، در صورتی که قوه قضاییه نظارتی دقیق، قوه مقننه قوانین خوبی تصویب و قوه مجریه هم قوانین تصویب شده را به درستی اجرا کند قطعاً مشکلات ساختاری کشور حل خواهند شد.

مسئول دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه‌های استان همدان با تأکید بر اینکه بسیاری از قوانین ما نیاز به اصلاح دارند، یادآور شد: در صورتی که قوه مقننه در اصلاح صحیح قوانین و دولت هم با ارائه لایحه‌های کارشناسی شده همکاری و تعامل سازنده‌ای با هم داشته باشند قطعاً بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه متأسفانه مشکل اصلی مردم اپیدمی ناامیدی است، افزود: وقتی مردم با وعده‌ها و شعارهای دروغین مواجه می‌شوند نسبت به آینده ناامید و به مسئولان بی‌اعتماد و بدبین می‌شوند.

پاشایی گفت: این وعده‌های دروغین حتی ممکن است پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را متزلزل و به مسائل اعتقادی مردم هم اثری منفی داشته باشد، چراکه مردم مسئولان نظام را می‌بینند که به راحتی وعده دروغ می‌دهند، اصول اخلاقی را زیر پا می‌گذارند.

وی تأکید کرد: زمان وعده دادن به اتمام رسیده، مردم به رئیس‌جمهوری نیاز دارند که اهل گلایه از کمبود امکانات و اختیارات نباشد به فکر کار و تلاش مضاعف باشد و برای پیشرفت کشور برنامه ارائه دهد و درد مردم را چشیده و با مردم صادق باشد.

پاشایی اضافه کرد: در حوزه سیاست خارجه تعامل با دنیا مسئله‌ای غیر قابل انکار است و نمی‌توان بدون ارتباط با دنیا کشوری بالنده داشت، اما این ارتباط باید در سایه اقتدار و عزت مردم کشور اتفاق بیافتد.

مسئول دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه‌های استان همدان با انتقاد بر اینکه شعارها و وعده‌های انتخاباتی باید قابل ارزیابی بوده و ضمانت اجرایی داشته باشند، افزود: در این صورت است که مردم بهتر رأی می‌دهند و کاندیدای خود را با آرامش انتخاب می‌کنند.

وی در پایان گفت: متأسفانه دیدیم که در مناظرات کاندیداها به جای نقد برنامه‌های یکدیگر اصول اخلاقی را زیر پا گذاشته و به نقد شخصیت یکدیگر پرداختند.

انتهای پیام
captcha