ظرفیت‌های داخلی با مدیریت قوی رئیس‌جمهور بالفعل می‌شود
کد خبر: 3974749
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
انتخابات 1400/ 5

ظرفیت‌های داخلی با مدیریت قوی رئیس‌جمهور بالفعل می‌شود

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با اشاره به ویژگی‌های مسئول شایسته، گفت: مسئولان نظام اسلامی و در رأس آن‌ها رئیس‌جمهور کشور باید ظرفیت‌های داخلی را باور داشته باشند؛ در کشورمان نیروهای انسانی و منابع داخلی بسیار قوی وجود دارد اما این ظرفیت‌ها معجزه نمی‌کنند و نیاز به یک مدیریت قوی و آینده‌نگری دارند تا ظرفیت‌ها را بالفعل کنند.

ظرفیت‌های داخلی با مدیریت قوی رئیس جمهور بالفعل می‌شودام‌کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه معتقد بودن به توانمندی‌های داخلی یکی از شاخصه‌های انتخاب اصلح در انتخابات است، اظهار کرد: خوشبختانه در کشورمان نیروهای انسانی و منابع داخلی بسیار قوی وجود دارند اما واقعیت این است که این ظرفیت‌ها معجزه نمی‌کنند و نیاز به یک مدیریت قوی و آینده‌نگری دارند تا ظرفیت‌ها را بالفعل کنند.

وی با تأکید بر اینکه منابع داخلی و ظرفیت نیروی انسانی ما کمتر از جایگاه کشورهای پیشرفته دنیا نیستند، افزود: رئیس‌جمهوری که جوانان را باور داشته باشد و با حضور این جوانان به آینده امید داشته باشد قطعاً گام‌های بلندی در جهت رشد و تعالی کشور خواهد برداشت.

امیدی با اشاره به اینکه همواره در طول انقلاب رویکرد اصلی رهبر معظم انقلاب و امام راحل حضور حداکثری مردم در انتخابات بوده است، اظهار کرد: مردم شریف ما نیز همواره این موضوع مهم را درک کرده و حق و وظیفه خود دانسته‌اند.

وی ادامه داد: حضور در انتخابات تکلیفی است که همه ما باید به نحو احسن به این تکلیف شرعی و دینی عمل کنیم، چراکه ایجاد یأس و ناامیدی بین مردم یکی از اهداف دشمن برای ضربه زدن به نظام است که بخواهند انگیزه مردم را برای شرکت در انتخابات کم کرده و به این سرمایه اجتماعی آسیب بزنند.

امیدی تأکید کرد: در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های ایشان برای حفظ نظام احساس وظیفه کردند و در حمایت از ولایت‌ فقیه به پا خواستند؛ اکنون نیز ما در میدان رزم قرار داریم تا با حضور حداکثری خود در انتخابات از نظام، انقلاب و خون‌های به ناحق ریخته شده شهدا دفاع کنیم.

رئیس‌جمهور عدالت‌خواه اقشار ضعیف جامعه را مدنظر دارد

وی درباره شاخصه‌های انتخاب اصلح نیز گفت: شاخصه‌های انتخاب اصلح یک مسئول را به‌خوبی از دیدگاه‌ها و نظرات مقام معظم رهبری می‌توان استخراج کرد که مهم‌ترین آن عدالت‌خواهی است؛ در صورتی که یک رئیس‌جمهور عدالت‌خواه باشد قطعاً شرایط اقتصادی اقشار ضعیف جامعه را در نظر گرفته و تصمیمات لازم را در این راستا اتخاذ خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان عملکرد انقلابی را از جمله مهم‌ترین شاخصه‌های انتخاب اصلح برشمرد و گفت: مردم باید در انتخاب‌های خود عملکرد کاندیداها را در دوران مسئولیت خود مورد تحلیل و بررسی قرار دهند.

امیدی در پایان گفت: برای انتخاب یک مسئول شایسته نظام اسلامی، باید مردم به نکات ارائه‌ شده از سوی رهبر معظم انقلاب در آستانه انتخابات توجه ویژه‌ای داشته و با حضور حداکثری در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha