مردم از شعار خسته شده‌اند / انتخابات؛ فرصتی برای تغییر وضعیت کشور
کد خبر: 3975226
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
انتخابات 1400/ 8

مردم از شعار خسته شده‌اند / انتخابات؛ فرصتی برای تغییر وضعیت کشور

معاون سیاسی و امنیتی اسبق استانداری همدان با بیان اینکه لازمه تغییر وضعیت کنونی کشور شرکت عموم مردم در انتخابات است، گفت: مردم می‌توانند از فرصت انتخابات نهایت استفاده را کرده و با حضور حداکثری خود جهت‌گیری جدیدی را رقم بزنند.

مردم از شعار خسته شده‌اند / لازمه تغییر وضعیت کنونی شرکت در انتخابات استعلی‌اکبر فامیل‌کریمی، معاون سیاسی و امنیتی اسبق استانداری همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با تأکید بر اینکه برای تغییر هر وضعیتی حضور مردم مؤثر است، اظهار کرد: وضعیت کنونی و ایجاد مشکلات مختلف در بخش‌های تولیدی و اقتصادی ناشی از ناکارآمدی و سوء‌مدیریت دولت‌مردان است که مردم برای تغییر این وضعیت و بهبود زندگی خودشان باید پای صندوق‌های رأی حاضر شده و در انتخابات شرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات فرصتی برای تغییر وضعیت کشور محسوب می‌شود، افزود: مردم می‌توانند از این فرصت نهایت استفاده را کرده و با حضور حداکثری خود جهت‌گیری جدیدی را رقم بزنند.


بیشتر بخوانید:


این پژوهشگر سیاسی اظهار کرد: متأسفانه برخی به علت برخورداری از رانت‌ها و اشرافی‌گری‌ها حضور حداکثری مردم را تهدید می‌دانند، اما مردم ما باید بدانند افرادی که مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت نمی‌کنند و یا آن‌ها را تحریم می‌کنند دلسوزان انقلاب و مردم نیستند، چراکه کشور با حضور حداکثری مردم در انتخابات است که جایگاه با ثباتی در منطقه پیدا می‌کند.

سوء‎مدیریت‌ها؛ دلیل نارضایتی مردم

وی با اشاره به سلب اعتماد مردم به دولتمردان، افزود: اگر امروزه فریادی از مردم بلند شده و خواستار تغییر وضعیت هستند همین سوء مدیریت‌هاست.

فامیل‌کریمی اضافه کرد: مناظرات کاندیداها و روشنگری بسیاری از مباحث و البته واقعیت‌گویی آن‌ها تأثیر بسزایی در مشارکت مردم در انتخابات خواهد داشت که البته پیش‌بینی می‌کنیم روز انتخابات اتفاقات خوبی رقم بخورد و مردم با بصیرت تمام کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

معاون سیاسی و امنیتی اسبق استاندار همدان با تأکید بر اینکه جریان استکبار تمام سازوکار خود را پای‌کار کشیده است تا مردم را از انتخابات دلسرد کند، افزود: ما در کشور و در میان مردمی زندگی می‌کنیم که از هشت سال دفاع مقدس خسته نشدند و حتی بهترین عزیزان خود را در این راه از دست دادند، بنابراین این مردم هیچ‌گاه از آینده ناامید نخواهند شد و با انتخاب درست خود در جهت بهبودی امور و نه در جهت اشرافی‌گری مسئولان گام خواهند برداشت.

شعار دادن توهین کردم به مردم است

وی با تأکید بر اینکه مردم دیگر از شعارها خسته شده‌اند، افزود: برنامه کاندیداها در این دوره بُرنده‌تر از شعارهاست، چراکه آبشخور این شعارها در دل استکبار و سرویس‌های جاسوسی است.

معاون سیاسی و امنیتی اسبق استاندار همدان تأکید کرد: مردم به حدی به بلوغ سیاسی رسیده‌اند که به سوابق اجرایی کاندیداها، خدمت صادقانه و به برنامه این افراد رأی خواهند داد و می‌دانند که کسی که خودش در اشرافی‌گری و حقوق‌های نجومی زندگی کند نمی‌تواند از احوال مردم باخبر باشد.

فامیل‌کریمی با بیان اینکه در حال حاضر شعار دادن به نوعی توهین کردم به مردم است، یادآور شد: کسی که از حمایت از تولید صحبت می‌کرد حتی یک بار هم از واحدهای تولیدی راکد بازدید نکرد، اکنون که شعار می‌دهند باید گفت این سال‌ها که اختیار داشتید چرا چنین کارهایی را نکردید که اکنون شعارش را می‌دهید.

انتهای پیام
captcha